Hei te siellä!

Nyt, kun saavuit tänne blogini sivulle, niin kannattaa lukea loppuun. Et sä menetä mitään

Aattelin nyt ihan aluksi selittää vähän kuka mä oon..

Elikkäs, mun nimi on Henna  ja oon kotoisin täältä aivan helvetin kamalasta kaupungista nimeltä Hyvinkää. Oon 13-vuotta. Muuten, jos joku ei ymmärtänyt niin mä olen siis naispuolinen henkilö.

Mä kuuntelen enimmäkseen bändejä mm. Sleeping with sirens, One Direction, Nickelback jne. Artistejakin tulee välillä kuunneltuu, mut niitä on vähä vaikee sanoo, et mitä kuuntelen eniten, kun kuuntelen niitä vähä väliä. No Avril Lavigne on yks mitä kuuntelen useesti. Räppi on muuten se mun juttu. Räppi on se kaiken kingi

Mä harrastan sinänsä rullailua, mut ei mul oikeen oo muuta ✌ Futista pelaan välillä ⚽

Mun mielestä on jännä, jos ei oo lempiruokaa, mut pakko myöntää, ettei mulla kyl ole sellasta.☠

Tääkin on jännä, mut mulla ei oo lempiväriä. Kaikki on jännää ツ ✿

Meidän räppiryhmä on nyt hajoomassa, mut kyl me siit jotain saadaan aikaseks 👋

Mulla on neljä parasta kaveria, jotka on Justiina (näin meidän kesken Jussu), Taisto (Tapsa), Nelli ja Salla ♫

Nyt loppuun kuva musta! ღ

Instagram photo by tammmenterho - Sometimes the hardest thing and the right thing are the same ↪⭐

Joo se on nyt vähän vammanen, mut koittakaa kestää 💜

Rakkaudella Henna ❦

 

Seuraa mua somessa!

Instagram: Tammmenterho

Snapchat: Tammenterho