Aattelin nyt taas kirjottaa pitkästä aikaa.

 

Elikkäs mulle kuuluu ihan superhyvää! Jos ei lasketa sitä, että osa vetelee mun kans välejä poikki..

No ei anneta sen lannistaa.. Eihän?

Eli siis mulla on vähän kiireellisempää nyt ylä-asteella niin en kerkeä kirjoittamaan kovinkaan paljoa. Pahoittelen, mutta en lopeta kirjoittamista!

Oon kerinnyt tekemään vaikka mitä. Mä oon saanu lävistyksiä!

Instagram photo by tammmenterho - Ala vittu laputtaa tai alan vittu satuttaa ~ ♡

Otin siis kulma- ja napakorun samalla kertaa.

Kulmakoru sattu vaan niin helvetin paljon ja napakoru sattu nyt aika paljon, mut elossa ollaan!

Mä oon alkanu miettii et mitä voisin laittaa tänne. Ideoita? Mulla on tulossa ainakin seuraavanlaisia postauksia:

Isona musta tulee, my family ja sit miten lukee kokeeseen! :) saattaa myös tulla jotain vähän erillaisempaa esimerkiksi, mitä mä oon tehnyt koko viikon ajan. Ei kuulosta kiinnostavalta, mut oottakaas vaa! :)

 

Seuraa mua somessa:

Instagram: Tammmenterho

Snapchat: Tammenterho

11909215_1660013377576731_244093937_n.jp