Nyt mä oon päättänyt kirjoittaa tästä aiheesta, koska haluan asettaa tavoitteita itselleni ja voin lukea tätä julkaisua 5-6 vuoden päästä ja miettiä menikö näin.

 

Ensinäkin mulla ja mun kavereilla on yhteiset suunnitelmat. Siis me ollaan ihan oikeesti mietitty tätä asiaa. Meillä on jo talo minne voi muuttaa ja suunnitelmat sinne.

SUUNNITELMA:

1. Me mennään kunnostamaan sitä taloa.

2. Jos siitä tulee asumakelpoinen, me haetaan töitä sieltä kaupungista.

3. Jos me saadaan töitä me muutetaan sinne.

Joo tiiän, et siit tulee aivan vitun kallis projekti, mutta meidän ei ainakaan tarvii osta sinne nii paljon uusia tavaroita sinne. Siel on jo suurin osa mitä me tarvitaan ja onneks se talo on mun perintö <3 joo sen pitäminen maksaa sen 2000 euroo kuukaudessa, (ehkä enemmän, ehkä vähemmän) mut oon valmis palaamaan sinne mistä oon tullut.

 

Sitte 5-6 vuoden päästä haluun löytää sen oikean ja hankkii perheenlisäystä...

 

Luultavasti mä haluun kaks tai kolme sellasta.

Niiden nimeks tulis..

poika koirat: Batman, Superman ja Ironman :D maeby not.. Oikeestaan.. Laku, Rico ja Cola tai sit perus Turre Sininen.. XD

Tyttö koirat: Nata, Tiinu ja Nepu

Poika kissat: Jeff, Devil ja Nappi

Tyttö kissat: Nase, Hasel ja Missu

 

Haluisin olla kunnon DJ 5-6 vuoden päästä :)

 

Mut mä en kerkee nyt kirjotella sen enempää

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t50.2886-16/11912193_883614398392362_21349997_n.mp4

Kattokaa hieno video 15.8.2015 otettu klo: 20.51

Instagram photo by tammmenterho - When you're falling, you should know that I'llbe there for you ⭐

 

Seuraa mua somessa!

Instagram: Tammmenterho

Snapchat: Tammenterho