Heipä hei!

Tänään saatte multa vähän aakkosia. Homma toimii siis niin, että menemme aakkosjärjestyksessä eteenpäin ja kirjoitan kirjaimen kohdalle jonkun, sillä alkavan asian mikä liittyy mun elämään edes jotenkin.

A: Aamu. Mä vihaan aamuja varsinkin, jos pitää herätä aikasemmin kuin 10. Vituttaa vähä, et mä oon alkanu heräilee aamulla 8-9 aikaa..

B: Bailaaminen. Se on mulle tosi tärkeetä, et osaa elää ja bailata ku viimestä päivää. Nähää Hip Hop Festareilla Seinäjoella :*

C: Charlaine Harris ❤ Rakastan sen kirjoja! En vaan tiedä, mut se on vaan mahtava kirjailia. Kunniaa sille!

D: Darra. Joo se on aivan helevetin kamala tunne :D oon joutunut kokemaan sen, joten lapset. Älkää vaan koskaan juoko päätänne täyteen, jos ootte alle 18. Siihen on siis syynsä, miksi se on tuo k.18

E: Erillaisuus. Mä oon aina ollut vähä erillaisempi ku muut. Mä en oo koskaan kuulunu siihen "massaan". Mulle on tärkeetä erottuu joukosta.'

F: Farkut. Mä rakastan farkkuja! Siis ennen mä käytin lökäreitä, mutta mä oon alkanut rakastaa farkkuja.

G: Gansteri. Oon ite ollut joskus sellanen, mutta näh. En jaksanu enää nii päätin tyytyy sit elämää, missä mul on frendejä ♛

H: Henna. No se on mun nimi ja se siis tuli aivan helvetin tyhmästä asiasta. Äiti selitti, että mun nimi tuli siitä, kun mun iskän nimi on Hannu. Niin Hannu ja Henna on helppo huutaa baarista pois. ☢

I: Ihmeet. Mulle on tapahtunu niin paljon ihmeitä, että ei helkutti. Mä en muista edes kaikkia enkä varmaan jaksais luetella kaikkia :'D

J: Jyri on ihana ihminen. Se on pelastanut mut tilanteessa ku tilanteessa siitä lähtien ku tavattiin. Jyri  toimii hyvin myös exän karkottimena. Kiitos siis hälle :)

K: Karhut. Karhut on mulle ollu pienenä tosi pelottava asia. Aina ku puhuttii karhuista, nii tuli mieleen se, että ne syö mut. Henna 4.v

L: Liikunta on ainut kouluaine, mistä oon pitäny näinä vuosina. Toki mä niin tiedän, et tuun inhoomaan siitä vielä aivan saatanasti.

M: Maalaaminen. Mä rakastan maalaamista, mut siin on vaa se ongelma, ettei mul oo tarvikkeita tai inspiraatiota siihen.

N: Nanna on mun rakas siskontyttö jonka vuoksi tekisin mitä vaan <3

O: One Direction on aina (siitä lähtien, kun tuli julkisuuteen) ollu mulle sellanen juttu, et sitä on tullu kuunneltuu paha olo pois.

P: Pleikka on mulle ollu sellanen juttu, et en oikeen pidä pelaamisesta, mut tulee sitä välillä ihan ajan tappamiseksi nii pelailtuu.

Q: Queen. Mulla on vaan yksi Queen ja se on Justiina. Mä rakastan Justiinaa aivan helvetin paljon ja se on ihminen, kenen vuoksi voisin kuolla ja se on mulle ku sisko. ♥♥♥♥♥

R: Rakkaus. Oon kokenu rakastamisen tunteen vaan kerran ja mä oikeesti kadun sitä, että menin rakastuu siihen, koska jos oisin tiennyt, miten siinä käy.. Olisin jättäny välistä mielelläni.

S: Salla on mulle tosi tärkee ihminen kanssa ja silt saa ihan hirveen hyvii neuvoi. Love ya Salla ♥

T: Tapsa on mun paras kaveri ja tulee olee viel kauan. Meil on ollu aina ihan hirveen hauskaa.

U: Ukkonen. Mä rakastan sitä ku ukkostaa, mut mä pelkään salamoita. Heh..

V: Veli. Mulla on yks kaveri Veli ja seki on mulle tosi tärkee vaik se kiusas mua alkus sen 5 vuotta..

W: Wee. Siit on tullu meidän sana, mitä me hoetaan Jee sanan siasta.

X: X-Factor. Mä oon kattonu sitä ohjelmaa siitä lähtien ku One Direction pääs sieltä ja voitti maailman itselleen-

Y: Yksinöisyys. Mä oon ollu aika kauan yksinäinen ja oon välillä vieläkin..

Z: Zayn Malik. Kiroan sinut..

Ä: Äiti on ollu mulle aina tärkeempi ku isi. AINA. Rakastan äitiä ja se on aina ollu reilu mua kohtaan. Kiitos siitä,

Ö: Ötökät. Mä inhoan kaikkia ötököitä. Plah..

 

Instagram photo by tammmenterho - When you love your friends and they loves you.. You dont need nothing else, because they are all you need❤  Jussu ja Tapsa on mun kaikkeni ja mä teen kaiken mahdollisen, et niil on hyvä olla. ⭐

Täs on sitte Tapsa ja Justiina ღ

 

Nähdään seuraavassa postauksessa!

 

Seuraa mua somessa!

Instagram: tammmenterho

Snapchat: Tammenterho